Video Cina DAP Menganas Potong Bendera BN

Posted by Kerah Lekung on Tuesday 3 April 2018

Video Cina DAP Menganas Potong Bendera BN.
RAKYAT Malaysia tahu dengan jelas Cina DAP amat ganas dengan agenda jahat unuk menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional. Mereka yang sinonim dengan anti Melayu dan anti Islam akan menggunakan apa sahaja cara samada haram, jahat atau melanggar tatasusila moral, agama dan perlembagaan negara.

Baru-baru ini seorang perempuan Cina DAP dikatakan bertindak memotong bendera Barisan Nasional ketika hari terang benderang. Mereka dilihat terlampau kurang ajar dan memandang remeh undang-undang negara.

Lokasi kejadian di depan Wisma Indah Jalan Peel di bawah Parlimen Cheras semalam. Seorang pengguna media sosial telah memuatnaik gambar dan video berkenaan.

Rakyat Malaysia yang cintakan keamanan mahu pihak berkuasa bertindak segera terhadap individu ini yang dilihat bertindak samseng dan kurang ajar. Perkara ini boleh mencetuskan ketegangan ketika musim Pilihan Raya Umum ke 14 ini.

Nampaknya, Cina DAP ini perlu diajar mengenai perundangan negara. Malaysia sebuah negara berdaulat. Mereka tidak boleh bertindak sesuka hati seolah-olah hanya kongsi gelap yang berkuasa di negara kita.

Sumber asal: Video Cina DAP Menganas Potong Bendera BN

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment