BEKAS KETUA DAP JOHOR DESAK PEMIMPIN PARTI DITUDUH RASUAH LETAK JAWATAN

Posted by Kerah Lekung on Friday 20 April 2018

BEKAS KETUA DAP JOHOR DESAK PEMIMPIN PARTI DITUDUH RASUAH LETAK JAWATAN .


DAP adakah parti paling hipokrit dalam dunia . 

Mereka sembang macam nak kiamat tentang intergriti , rasuah , korupsi tetapi bila kena kepada pemimpin utama iaitu Guan Eng di Pulau Pinang ia   dipertahankan malah akan bertanding di Pilihanraya Umum 14 lagi . 

Lansung tidak malu terus memegang jawatan dan tidak menghiraukan desakan letak jawatan.  

 Desakan oleh bekas Ketua DAP Johor Dr Boo Cheng Hau memang tepat sebab prinsip  ini yang diajar dalam parti bahawa siapa yang dituduh korup hendaklah meletak jawatan dan membuktikan tidak bersalah di mahkamah tanpa menjejaskan imej parti . 


Rakyat perlu tolak parti hipokrit DAP   ini pertahankan pemimpin rasuah untuk menjadi wakil rakyat . 




Bekas ketua DAP Johor, Dr Boo Cheng Hau menggesa para pemimpin parti yang telah dituduh korupsi untuk meletakkan jawatan.Dihubungi kemudiannya, penyandang dewan Skudai menjelaskan bahawa beliau membuat kenyataan umum, yang tidak bertujuan untuk sesiapa sahaja khususnya.

Beliau menambah bahawa pernyataannya diterapkan kepada pemimpin parti politik, NGO, kesatuan dan bahkan sekolah. - klik-



Walau bagaimanapun, satu-satunya pemimpin DAP yang sedang menghadapi tuduhan rasuah ialah Setiausaha Agung Lim Guan Eng, yang telah menyifatkan dakwaan terhadapnya sebagai konspirasi oleh BN.
Sumber asal: BEKAS KETUA DAP JOHOR DESAK PEMIMPIN PARTI DITUDUH RASUAH LETAK JAWATAN

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment