AL-QUR'AN DIHINA, MANA AHLI DAPigs MELAYU???

Posted by Kerah Lekung on Friday 26 January 2018

AL-QUR'AN DIHINA, MANA AHLI DAPigs MELAYU???.
Mamat ni merupakan sahabat kepada Wong Tack, Pengerusi Himpunan Hijau serta bekas calon DAPigs di Parlimen Bentong yang pada ketika ini sedang sibuk menghasut orang Melayu di Bentong menyokong DAPigs.

Maka secara kesimpulannya, Mamat ni seorang penyokong DAPigs yang sememangnya sejak dari dulu lagi sudah terkenal sebagai sebuah parti Chauvanis Anti Islam serta Anti Melayu.

Namun pada hari ini, ada juga ahli DAPigs tu yang terdiri daripada kalangan orang Melayu. Mereka menjadi ahli DAPigs untuk menghapuskan persepsi kononnya DAPigs ni Anti Melayu/Islam.

Tapi hakikatnya, penyertaan mereka itu tidak memberi kesan siginfikan terhadap agenda parti tersebut. Sebaliknya, mereka hanya dipergunakan untuk mengelirukan rakyat secara terbuka.

Jika benar penyertaan pemimpin Melayu seperti Dyana dan skandal gelapnya, Si Zairil Khir Johari yang merupakan Melayu Kacuk itu nak mempertahankan Islam, mana suara mereka?

Kenapa mereka tidak berani tampil mempertahankan kesucian Al-Qur'an dari penghinaan yang dibuat oleh salah seorang penyokong parti tersebut? Kenapa mereka hanya mendiamkan diri?

Ke mana hilangnya suara lantang Si Rara Young Syefura Othman yang kerap kali mengutuk dan menghina pemimpin Melayu diatas pentas ceramah Politik DAPigs? Adakah dia sudah menjadi Katak?

Sesungguhnya, penghinaan seperti ini yang menyebabkan DAPigs dilabelkan sebagai sebuah parti yang Anti Islam serta Anti Melayu. Pokok pangkalnya, parti itu tidak menghormati orang lain.

Tambah memalukan ialah apabila ada dikalangan orang Melayu sendiri yang masih memberikan sokongan kepada parti seperti ini hanya semata - mata kerana mereka mahu menumbangkan Kerajaan Barisan Nasional pimpinan Datuk Seri Najib!!!

Sumber asal: AL-QUR'AN DIHINA, MANA AHLI DAPigs MELAYU???

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment