SITI KASIM BEBAS, KEMENANGAN BUAT PIHAK LIBERAL!!!

Posted by Kerah Lekung on Monday 25 June 2018

SITI KASIM BEBAS, KEMENANGAN BUAT PIHAK LIBERAL!!!.
Seorang ibu mula merasa risau melihat tingkah laku dan akidah Islam anaknya semakin jauh terpesong akibat pergaulan dengan puak Liberalis yang jelas menentang Islam secara terbuka.


Lalu, atas naluri dan keprihatinan seorang ibu yang tidak mahu melihat anaknya itu terus tersesat ke lembah Neraka tampil membuat laporan Polis terhadap pejuang LGBT bernama Siti Kasim.


Siti Kasim ini bukan sahaja berjuang untuk menghalalkan perbuatan songsang kaum LGBT yang turut didokongi oleh puak DAPigs. Malah dia juga seorang pejuang Liberalis yang Anti Islam.


Bahkan, Siti Kasim yang cukup disayangi oleh Rejim Pakatan ini juga pernah mendesak Kerajaan Barisan Nasional untuk membenarkan penggunaan kalimah Allah didalam kitab Bible.


Namun, penahanan Siti Kasim oleh pihak Polis ekoran laporan yang dibuat sebelum ini jelas mendapat bantahan dari mereka yang menjadi penyokong tegar Rejim Pakatan yang ada hari ini.


Buktinya cukup jelas apabila seramai 20 orang penyokong Rejim Pakatan termasuk seorang Ahli Parlimen PKR turut hadir bagi memberikan sokongan kepada Siti Kasim sewaktu dimahkamah semalam.


Tindakan itu secara tidak lansung jelas menunjukkan bahawa Rejim Pakatan seolah - olah mahu membenarkan gerakan Liberalis seperti golongan Siti Kasim ini bergerak bebas tanpa sebarang halangan dari mana - mana pihak dan kebal dari undang - undang!!!

Sumber asal: SITI KASIM BEBAS, KEMENANGAN BUAT PIHAK LIBERAL!!!

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment