BILA MACAI PPBM MENG-"KEPALA BANA"-KAN DAPigs!!!

Posted by Kerah Lekung on Tuesday 26 June 2018

BILA MACAI PPBM MENG-"KEPALA BANA"-KAN DAPigs!!!.
Ini yang diorang nak sangatkan? Yang selama ini diorang peluk cium DAPigs tu, ini hasil yang mereka perolehi. Tapi sekarang, pandai pulak diorang nak 'Kepala Bana' kan DAPigs?


Kalau sebelum ini, Pengerusi PPBM yang diagungkan oleh Macai Rejim Pakatan tu juga yang suruh diorang terima perjuangan DAPigs. Kononnya, dasar parti itu selama ini telah disalah tafsir.


Padahal dia yang sebelum ini pernah dilabelkan dengan gelaran Musuh Nombor Satu DAPigs juga yang melabelkan parti itu sebagai sebuah parti yang sarat dengan agenda Ultra Chauvinist.


Tapi, dek kerana rasa benci kepada Kerajaan BN yang tidak memberi muka kepada kroni - kroni dia membuatkan 'Manusia Suci' dalam PPBM itu berubah arah dan menyokong DAPigs.


Sekarang, bila dah dapat kuasa, dah berani melakukan apa sahaja yang mereka mahu, Ketua Rejim Pakatan Haprak tu masih lagi cuba nak pertahankan Menteri DAPigs yang telah melacurkan Bahasa Melayu.


Tinggal lagi, Macai PPBM diperingkat bawahan nampak gayanya mula menjadi tak tentu arah apabila Ketua Rejim Pakatan Haprak tu tidak mengambil sebarang tindakan yang sewajarnya. Maka sebab itu mereka terpaksa meng-KEPALA BANA-kan DAPigs dalam blog sendiri!!!

Sumber asal: BILA MACAI PPBM MENG-"KEPALA BANA"-KAN DAPigs!!!

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment