#ABAD - DAPigs SASAR PERSEMPADANAN SEMULA???

Posted by Kerah Lekung on Wednesday 4 March 2020

#ABAD - DAPigs SASAR PERSEMPADANAN SEMULA???.
Sesiapa pun tidak dapat menafikan bahawa kemelut Politik yang berlaku seminggu yang lalu mempunyai kaitan secara langsung dengan tindakan rakus DAPigs yang sememangnya Gila Kuasa. Perkara itu sudah diketahui umum.

Setakat yang kita tahu, DAPigs sering kali memberi desakan secara terbuka kepada Tun Mahathir untuk melepaskan jawatan Perdana Menteri dan diserahkan kepada Anwar Ibrahim secepat yang mungkin. Kenapa beria sangat? Apa agenda sebenar mereka?

Jika semalam, ada pihak mendedahkan bahawa DAPigs tidak berpuas hati dengan tindakan Tun Mahathir yang dilihat cuba mendahului kroni dalam urusan berkaitan konsesi tol di Malaysia. Adakah 'Perang Kroni' ini menjadi agenda utama DAPigs?

Malah soalan yang paling membungkam dijiwa rakyat, kenapa DAPigs terdesak mahu Anwar menjadi Perdana Menteri sehingga menyebabkan mereka memberi tekanan yang cukup besar kepada Tun Mahathir?

Menurut kajian yang dijalankan, DAPigs bukan sekadar mahu mengaut segala keuntungan dengan menjual aset Negara yang ada. Dalam masa yang sama mereka juga mahu menjadikan Malaysia sebagai sebuah Republik dengan secepat yang mungkin.

Dikhabarkan bahawa DAPigs telah menyusun beberapa agenda bagi membolehkan mereka memenuhi hasrat tersebut sementara masih memegang tampuk kuasa di Putrajaya. Namun tembelang mereka itu dapat dihidu lebih awal.

Ia bukan satu "Kebetulan" Peguam Negara mahu menggugurkan kes berkaitan dengan kumpulan penyokong pengganas LTTE. Ia juga bukan "Kebetulan" Peguam Negara Boneka DAPigs itu mahu KDN mentafsir semula istilah "Pengganas".

Tapi ia merupakan salah satu agenda DAPigs agar dapat 'Membebaskan' kumpulan Komunis supaya tidak lagi dianggap sebagai "Pengganas". Itu tujuan sebenar DAPigs dan ia dilaksanakan oleh Peguam Negara.

Bahkan DAPigs sedang mengatur rancangan untuk menjadikan Persempadanan Semula Kawasan Pilihan Raya sebagai sasaran utama bagi menambah jumlah bilang kerusi Parlimen yang mereka kuasai sebelum ini.

Ambil contoh, kawasan Parlimen Seputeh. DAPigs menang dengan majoriti yang cukup besar iaitu sebanyak 51 ribu undi. Maka kawasan itu boleh dipecahkan lagi bagi menambah jumlah bilangan kerusi sedia ada.

Misalnya setiap kawasan tersebut diagihkan sama rata, setidak - tidaknya DAPigs boleh menambah sebanyak 5 kerusi dalam satu Parlimen itu sahaja. Secara tidak langsung, ia akan turut menambah bilangan wakil mereka didalam Parlimen.

Jika perkara seperti ini berlaku, tidak mustahil sekiranya agenda DAPigs mahu menjadi pemerintah dan melaksanakan segala agenda Cauvanis mereka selama ini akan berjaya. Adakah itu yang rakyat khususnya dikalangan orang Melayu mahukan!!!

Sumber asal: #ABAD - DAPigs SASAR PERSEMPADANAN SEMULA???

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment