Saya tak ada cybertrooper lagi, cybertrooper dulu buat habiskan beras je kata Najib Razak (video)

Posted by Kerah Lekung on Tuesday 15 January 2019

Saya tak ada cybertrooper lagi, cybertrooper dulu buat habiskan beras je kata Najib Razak (video). BEKAS Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengakui bahawa pahlawan-pahlawan cyber yang dibayar oleh pentadbirannya dahulu hanya "menghabiskan beras". SCROLL KE BAWAH UNTUK MENONTON VIDEO Perkara itu diluahkan dalam program anjuran Umno, "Malu apa bossku," di Shah Alam petang semalam. "Saya tak ada cybertrooper lagi, saya cakap terus terang cybertrooper dulu buat habiskan beras je,
Sumber asal: Saya tak ada cybertrooper lagi, cybertrooper dulu buat habiskan beras je kata Najib Razak (video)

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment